DOBit-verkosto kääri hihat
DOBit-verkosto kokoontui ensimmäiseen tapaamiseen 30.1.2018 Helsingin kaupungintalolle. Paikalla oli 30 innokasta data-analytiikan ja palvelumuotoilun aktivistia isäntänä Forum Virium Helsinki. Tilaisuuden avasi Forum Viriumin Hanna Niemi-Hugaerts, joka maalasi Helsingin valitsemaa matkaa kohti maailman toimivinta älykaupunkia. Tulevaisuutta tehdään avoimella ekosysteemillä yhdessä asukkaiden ja yritysten kanssa, moottorina I-o-T. Tomas Lehtinen ja Jaana Suonsaari kertoivat DataEspoo-aloitteesta, jolla kaupunki rakentaa […]
DOBit-verkosto kääri hihat Read More »














