Zeeland Society osti enemmistön Triventumista

27.2.2009Matti Saastamoinen
Jäsenet tiedottavat 0 kommenttia

Zeeland Society Oy on ostanut osake-enemmistön sähköisen liiketoiminnan ja ohjelmistokehityksen asiantuntijayhtiö Triventum Oy:stä. Kauppa vahvistaa Zeeland Society -konsernin osaamista ja tarjontaa sähköisissä palveluissa, järjestelmäintegraatiossa ja mobiilipalveluissa.

Triventumilla on seitsemän vakituista työntekijää, vuoden 2008 myyntikate oli noin 0,5 miljoonaa euroa ja tulos positiivinen. Zeeland Society -konserniin kuuluva digimediayhtiö A4 Media Oy ja Triventum toimivat tiiviisti yhdessä yrityskaupan jälkeen.

Triventumin uusi osakkeenomistus jakautuu siten, että Zeeland Society omistaa 75 prosenttia, Triventumin toimitusjohtaja Ville Karkkolainen 10 prosenttia ja muut Triventumissa työskentelevät osakkeenomistajat loput 15 prosenttia.

– Ihmiset ja markkinointi ovat verkossa. Mahdollisuudet kerätä tietoa kuluttajista ovat lähes rajattomat. Tietoa ei kuitenkaan osata vielä hyödyntää riittävästi. Seuraava askel on yhdistää kampanjatieto yrityksen muuhun asiakasinformaatioon ja hyödyntää sitä aktiivisen asiakassuhteen luomisessa, kertoo Triventumin toimitusjohtaja Ville Karkkolainen.

– Triventum vahvistaa Zeeland Societyn ymmärrystä erityisesti asiakkuudenhallintajärjestelmistä ja mahdollisuuksista hyödyntää niitä markkinoinnissa. Tämäkin yritysosto on keino päästä luomaan asiakkaillemme järkeviä ja tehokkaita markkinointiratkaisuja, jotka tehdään laajalla näkemyksellä ja päällekkäistä työtä välttäen, sanoo Zeeland Societyn toimitusjohtaja Jari Tuovinen.

– Triventumin keskeiset vahvuudet ovat pitkäaikaiset ja luottamukselliset asiakassuhteet, osaaminen ja motivoitunut henkilöstö. Osana Zeeland Societya pääsemme isossa asiantuntijajoukossa tekemään entistä parempia toteutuksia, Karkkolainen sanoo.

Lisätietoja:

Jari Tuovinen, toimitusjohtaja Zeeland Society, jari.tuovinen@zeeland.fi, puh. 0500 593 000.

Ville Karkkolainen, toimitusjohtaja, Triventum Oy, ville.karkkolainen@triventum.fi, puh. 040 554 0409.

Triventum on vuonna 2002 perustettu sähköisen liiketoiminnan ja ohjelmistokehityksen asiantuntija. Yritys on ollut kannattava ja vakavarainen perustamisesta lähtien. Triventumin asiakkaita ovat mm. Bob Helsinki, Cazze Optikot, Finlandia-talo Oy, Haaga-Helia AMK, HOK-Elanto, Janneniska Oy, Kokoomus, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL, MyCafé Nordic Ab, SOK, Pekkaniska Oy, Teknillinen korkeakoulu, Tietotekniikan liitto ja Oy Vallila Interior Ab. http://www.triventum.fi

 

Takaisin

Kommentit on suljettu.

Tilaa uutiskirjeemme

Olen tutustunut rekisteriselosteeseen ja hyväksyn ehdot.*

Seuraa meitä