TDC vaihtoi sähköpostijärjestelmäkseen Zimbran

16.2.2010Sanna Heiskanen
Jäsenet tiedottavat 0 kommenttia

TDC Oy, joka on osa kansainvälistä televiestintäkonserni TDC:tä, valitsi uudeksi sähköpostijärjestelmäkseen Zimbran, joka on viimeisien kuukausien aikana voimakkaasti kasvattanut käyttäjämääriä niin Suomessa kuin muualla maailmassa.

Zimbra Business Email Edition otettiin TDC:llä tuotantokäyttöön lokakuussa 2009 ja kokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia. ”Zimbra on hyvin paketoitu tuote, jossa on erinomaiset hallintamahdollisuudet sekä toimiva ja selkeä web-käyttöliittymä. Myös tarjolla olevat tukipalvelut ovat tärkeitä.”, kertoo järjestelmäasiantuntija Toni Määttä, TDC Oy

Palveluntarjoajan sähköpostijärjestelmältä odotetaan vakautta, hyvää ja selkeää ylläpitoliittymää sekä toimivaa webmailia. ”Nämä tavoitteet varmistaaksemme otimme testattavaksemme täysin uuden järjestelmän, Zimbran. Testin aikana ilmeni, että Zimbra sisältää kaiken oleellisen ja paljon muitakin hyviä ominaisuuksia, joilla voimme kehittää omaa tuotettamme eteenpäin”, Määttä jatkaa.

Notkea ratkaisu kasvattaa suosiotaan

Zimbran maahantuojan, Nordicmind Oy:n teknologiajohtaja Esko Wessmanin mukaan Zimbra soveltuu hyvin TDC:n kaltaisille yrityksille, koska siinä on sisäänrakennettuna useita palveluntarjoajia tukevia ominaisuuksia kuten multidomain-tuki, ulkoasun muokkausmahdollisuus oman organisaation näköiseksi sekä erityisesti ISP:lle skaalautuvuus ja helppo ylläpidettävyys.

”Zimbra sisältää kaiken tarvittavan yhdessä helpossa ja ylläpidettävässä paketissa. Se tukee laajaa määrää eri käyttöjärjestelmiä ja päätelaitteita, ja on luonnollinen valinta palveluntarjoajalle, jonka asiakaskunnalla on monipuolisia tarpeita.”, Wessman kertoo.

Käyttäjät kaipaavat myös entistä enemmän moderneja ryhmätyöratkaisuja, helppoa synkronointia päätelaitteisiin sekä selkeää käyttöliittymää. Esimerkiksi CRM voidaan suoraan integroida Zimbran innovatiivisesti toteutettuun käyttöliittymään.

”Olemme tyytyväisinä seuranneet  Zimbran käyttäjämäärien olevan voimakkaassa kasvussa Suomessa. Ennakoimme, että saavutamme 100.000 kaupallisen käyttäjän rajan Suomessa vielä vuoden 2010 loppuun mennessä.”, Wessman jatkaa.


Lisätiedot:
Nordicmind Oy / Esko Wessman, Puh. 020 759 8111


Nordicmind Oy
Nordicmind Oy on IT- ratkaisuihin ja tiedon turvaamisen arkkitehtuuriin erikoistunut suomalainen lisäarvojakelija. Yhtiön toimintaperiaatteena on palvella asiakkaita tiiviissä yhteistyössä, johtavien järjestelmä- ja laitteistotoimittajien kanssa, vaativan osaamisen organisaationa. Nordicmindin toimittamiin ratkaisuihin luottavat niin telekommunikaatio-, finanssi- ja media-alan teollisuus, kuin myös terveydenhuollon ja julkishallinnon yksiköt 15 maassa Pohjois-Euroopassa ja CIS- maissa. Lisätiedot: www.nordicmind.com

Zimbra – Lisätietoa Zimbrasta:
http://www.nordicmind.com/cms/tuotteet/zimbra/
www.zimbra.com

Takaisin

Kommentit on suljettu.

Tilaa uutiskirjeemme

Olen tutustunut rekisteriselosteeseen ja hyväksyn ehdot.*

Seuraa meitä