DOB Webinaari: Asiakaskokemuksen johtaminen kovassa kilpailussa – ennakoivat mittarit avuksesi

4.10.2017Linda Lehto
0 kommenttia

04.10.2017 09:00 - 10:00

Webinaarissa kerrotaan, miksi ja miten asiakaskokemusta mitataan liiketoimintalähtöisesti kovassa kilpailutilanteessa. Webinaarissa esitellään Qentinelin kehittämän oppivan asiakaskokemuksen mallin, joka mahdollistaa asiakaskokemuksen proaktiivisen johtamisen.  Qentinel Digital Pulse mahdollistaa fiksun tavan kerätä ennakoivaa dataa oikeista kohdista asiakkaan kulkemia polkuja. Tiedon avulla saavutat näkemystä ja ymmärrystä, miten asiakaskokemus tulee kehittymään ja miten se vaikuttaa liiketoimintatavoitteisiin.

Webinaarin keskeisintä opittavaa:

  1. Ymmärrä, mistä asiakasarvo ja sen tuottama liiketoiminta-arvo muodostuu.
  2. Löydä ennakoivia indikaattoreita ohjaamaan toimintaa ja päätöksentekoa.
  3. Tee ja toteuta asiakaskokemukseen liittyvä päätös ja seuraa sen vaikutuksia.

Webinaari on maksuton ja siinä varataan aikaa myös keskustelulle.

Webinaarin esiintyjinä ovat Sara Toivakainen sekä Aku Siekkinen Qentinel Oy:stä.

Lisätietoa ja ilmoittautumiset täällä.

 

Webinaari on osa DOB-webinaarisarjaa. Webinaarisarjassa esittellään DOB-innovaatioalustaa ja sen mahdollisuuksia sekä sovelluksia ja yritysesimerkkejä.

Datasta oivalluksia ja bisnestä -hanke on osa 6aika -ohjelmaa, jonka tavoitteena on synnyttää Suomeen uutta osaamista, liiketoimintaa ja työpaikkoja. Datasta oivalluksia ja bisnestä (DOB) -hanke auttaa yrityksiä ja start-upeja hyödyntämään data-analytiikan ja palvelumuotoilun käyttöä liiketoiminnassa. Yritykset rakentavat ekosysteeminsä kanssa uutta osaamista, uusia palveluja markkinoille ja uutta liiketoimintaa.

 


Aika

04.10.2017
09:00 - 10:00

iCal



Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

Tilaa uutiskirjeemme

Olen tutustunut rekisteriselosteeseen ja hyväksyn ehdot.*

Seuraa meitä