Arcusys Oy ja maailman johtava avoimen lähdekoodin Business Process Platform -yritys Intalio ovat tiivistäneet yhteistyötään. Intalion Gold-kumppanina Arcusys pystyy palvelemaan asiakkaitaan paremmin Suomen ja Pohjoismaiden sähköisen asioinnin markkinoilla. Intalio on menestyksekkäästi tuonut kustannussäästöjä ja parantanut liiketoimintamahdollisuuksia mm. Finnairilla, TeliaSoneralla, Belgian ja Alankomaiden julkishallinnossa. Lisäksi ollen myös eniten käytetty sähköisen asioinnin alusta Suomessa ja Pohjoismaissa.
Intalion ja Arcusysin yhteistyö alkoi vuonna 2008. Kuluneen viiden vuoden aikana Arcusys on kehittänyt merkittävästi sähköisen asioinnin palveluja ja laajentanut asiakkuuksia. Tällä hetkellä Intalion alustalle rakennetut sähköisen asioinnin palvelut ovat noin miljoonan Suomalaisen käytettävissä Itä-Suomen, Pirkanmaan ja Oulun seudun alueella.
”Olemme kehittäneet voimakkaasti sähköisiä asiointipalveluja. Asiakkaamme ovat olleet erityisen tyytyväisiä kehitettyjen palveluiden helppoon siirrettävyyteen sekä uusien palvelujen tuomiin kustannussäästöihin. Parhaimmillaan sähköisten palvelujen käyttöönotto on säästänyt 85% prosenttia käsittelyyn kuluvasta ajasta verrattuna sähköistämättömiin prosesseihin”, Arcusysin kehitysjohtaja Janne Hietala kertoo.
”Sähköisen asioinnin palvelujen kysyntä on kasvanut voimakkaasti Suomen ja Pohjoismaiden markkinoilla, joten tiiviimpi yhteistyö maailman johtavan teknologiatoimittaja kanssa on tärkeää. Luonnollisesti kasvu lisää osaavan työvoiman tarvetta, haemme jatkuvasti osaajia sekä koulutamme uusia työntekijöitä käyttämiemme teknologioiden pariin”, Arcusysin toimitusjohtaja Jussi Hurskainen kommentoi.
Lisätietoja antaa:
kehitysjohtaja Janne Hietala, gsm. 040 831 4245, janne.hietala@arcusys.fi